Dlaczego Frisson ?

 

Początki Frisson to rok 2009, od tego czasu misją firmy jest budowa więzi i dobrych relacji z klientami. Frisson z jednej strony to grupa młodych kreatywnych ludzi, pełnych pasji i gotowych na podjęcie każdego wyzwania. Absolwenci Purdue University w USA, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Politechniki Rzeszowskiej. Z drugiej strony stoją weterani, doświadczenie i pasję rozwijali przez lata, a branżę reklamową znają jak własną kieszeń. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty zawsze spełniały normy stawiane nam przez Klientów jednocześnie dbając o budżet i portfel każdego z nich.

 

Klient płaci za reklamę, aby na niej zarobić, nie inaczej!

 

Tak więc po co mam robić reklamę, skoro nie przyniesie większych zysków? To hasło motywuje nas do pracy. Cechą każdej dobrej reklamy jest jej skuteczność. Po określeniu budżetu zlecenia, należy zbadać rynek konkurencji oraz sprecyzować target do którego reklama ma trafiać. Stworzenie dobrej reklamy w dzisiejszych czasach, w dobie dużej konkurencji wymaga czegoś więcej niż tylko dobrego projektu i wysokiej jakości druku. Reklama ma zachęcać do robienia zakupów , powinna się wyróżniać, przyciągać uwagę, budować zaufanie i przede wszystkim powinna przynosić zyski. Dlatego tak istotny przy tworzeniu każdego rodzaju reklamy jest odpowiedni plan działania.

 

Co nas wyróżnia ?

 

Przede wszystkim staramy się identyfikować potrzeby każdego klienta i do każdego z osobna podchodzić indywidualnie. Każdy klient to nowe wyzwanie, dlatego, aby usprawnić proces produkcji i wdrażania reklamy z każdym Klientem przeprowadzany jest wstępny brief. Precyzowane są jego potrzeby i oczekiwania wobec zamawianej reklamy, ustalany jest budżet i forma w jakiej reklama powinna zostać wykonana. Zależy nam na budowania stałych partnerskich relacji z każdym z Klientów, dlatego również po dokonaniu transakcji i rozliczeniu wspieramy naszych Klientów. Posiadamy własny park maszyn więcj nie jesteśmy typową agencją reklamową, zlecenia wykonujemy na naszym sprzęcie więc mamy kontrolę nad jakością i czasem realizacji zlecenia.

 

 

"Dobry grafik komputerowy zna wszystkie zasady i ich przestrzega, świetny je zna i wie jak je łamać."

Dr Mark W. McK. Bannatyne

Kierownik Zakładu Technologii grafiki komputerowej

Purdue University USA

 

Polityka Cookies

Jak pracujemy

2015 | Designed by www.frisson.pl All rights reserwed